vicy & jma

HEEJ ALLA !

vicy och jma här dom som typ alla älskar  ;);) det här är vårat första inlägg tihiii xd
vi är fett övertrötta så eeeh min röst är galet racklig  GALET!
vi har ju satt säga varit uppe heeeeelaaa natte.. tack isse och allan -.- dom åkte från tensta kl typ halv 2 på natten till oss och vi var hemma hos vicy i täby knas ** men iaf så kom dom hit och röjde omg aldrig sett vicys rum så äckligt XD men nu är det nästan städat (aaa) snart kommer sara jonny habib och isse hit sen ska jag vicy sara på bio :) det var vi igår också men jma störde hon satt och rapa och skrattade och snacka med habib som satt en rad över en bit bort så alla fick damp på henne och han så när hon ska gå ut ur biografen skriker hon att alla har meeens !
så när vi kommer ut ur biografen så står liban mahad heinok och massa fler vene alla namn så börjar dom bråka med habib och det var typ anledningen för jag inte svara på sms så då tog dom det som att vicy var upptagen blblba fatta ingenting av det, haha inte jag heller vicy var typ helt förvirrad och dansa ruunt :p
men nu kommer sara snart ska logga ut fr datan :D:D
// fuck alla katter vi är tigrar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0