.

shuleluluu det är vicy hära .. jag har precis sovit min skönhetssömn. jag somna i soffan efetrsom jag bara har sovit typ 5 timmar på fyra dagar.. idag var jag i skolan för andra dagen höhö det var vell roligt. det är en kille i min klass som följer efter mig hela tiden och tror han känner mig och allt -.-  imorgon ska jag åka skridskor och jag ahr inte direkt ngra skills på de .. hoppas jagh inte slämmer ut mig för mkt . ! jag saknar parsoa :'( sjukt mycket.. snart kommer fridas hem föresten spännande vaa?  snart är det helg jag längtar som fan det ska bli bästa helgen på lääänge .. pussss

Kommentarer
Postat av: quatti atp'

jaaaa faan det måste bli det :/ jag sover hos dig på fredag sen så får vi se på lördag

men vi måste verkligen fixa så helgen blir grymaste för nu slipper vi ju habib och dom

ÄLSKAR DIG MIN VICTORIA <333333333

2009-01-13 @ 21:49:29
URL: http://fuckallakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0