efterlysning

efter ett playahead namn till min kära vicytoria :) hihi
igår så var vi med sara som skulle bjuda oss på bio men sen gjorde hon inte det för aa det var knas jaou så vi leta fest och det fanns en precis utan för vicy men den var hon inte välkommen till så vi leta annan och hitta en i haga (vallentuna) men som vanligt envisas vicy med att träffa jonny habib och ismael och det gick som det gick hon kom knappt därifrån hel asså :s och det tyckte vicy var droppen vilket jag tycker var för länge sen men skit i det :P vi har iaf sagt upp vänskapen med dom och jag hoppas vicy klarar hålla sig ifrån dom :/ men eftersom vicy blödde på knäna och hennes hår var fucktup så åkte vi hem istället träffa ramme och ralle som skulle vet inte men dom åkte bussen iaf (a) men nu ska jag och vicy bädda ner oss i soffan och sova klart har inte sovit på 2 dagar typ och kolla tv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0